środa, 31 lipca 2013

Pytania i Odpowiedzi :)

Hej ;   3

Więc dzisiaj Pytania i odpowiedzi dużo ich nie ma ale  nie szkodzi :) 

Nie przedłużając  ...

Masz jakieś zwierzę?

- Tak mam , psa i królika .



Jak układasz grzywkę?


- Jest to kwestia ścięcia . Nie chodzę do fryzjera ścinać grzywki ponieważ fryzjer zawszę źle mi ją zetnie ... Sama sobie ją ścinam i uważam , że wychodzi mi to lepiej . Zazwyczaj szarpię ją grzebieniem żeby byłą w lekkim "nieładzie " :)


Jaką masz markę telefonu?
- Htc

Dlaczego założyłaś bloga? 
- Założyłam bloga dlatego , że chciałam dzielić się z innymi ludzi  moimi  poglądami oraz dużo czytałam fajnych blogów dlatego  wpadłam na taki pomysł .


Co najbardziej lubisz w blogowaniu? 

- Najbardziej w blogowaniu lubię to , że ktoś może mnie wysłuchać  i podzielić się swoją opinią :) .



Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?

-  Jak w odpowiedzi wyżej ,  początki były trudne zero obserwatorów  kilka wyświetleń  ; /  Ale teraz jest coraz lepiej :)


Dziękuje za pytania :

  http://anuula.blogspot.com/   i anonimkowi .


Kto mnie za oserwuje ja go również automatycznie obserwuje .
Pytać mnie można dalej - na pewno się odwdzięczę .

Zostawiajcie swoje blogi w komentarzach wybiorę najciekawsze i je opublikuje :)
pa ;*

16 komentarzy:

  1. śliczny piesek :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny psiak :P Zapraszam: http://dziennikarka327.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja też mam pieska! A króliczka też miałam ale musiałam go oddać :(, ponieważ jechałam na studia a właściciele mieszkania nie pozwolili trzymać zwierzątek :( Ale to było 5 lat temu...
    Pozdrawiam no i oczywiście obserwuję ;)

    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz uroczego pieska :)
    +obserwuję :) teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zaobserwuje :)
      podasz mi link bloga ? : )

      Usuń
  5. śliczny piesek ;D
    fajnie by było zostać opublikowanym na twoim blogu :D

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo :)
      Twój blog jest świetny więc na pewno go opublikuje !

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award info u mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny blog zapraszam do mnie happy-girl-in-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast na pytaniach bardziej skupiłam się na focie twojego ślicznego psiaka ;3
    Jest numerem 1 tego postu. ;D
    Pozdrawiam ;)
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń