wtorek, 30 lipca 2013

My hair ;3

Hej ; 3

Strasznie wam dziękuje za ponad 200 wyświetleń i 11 obserwatorów  :) Nie wiecie jak się cieszę !! 

Ruszam z pełną parą do blogowania !

Mam więcej czasu i będę starała dodawać posty raz , dwa razy na dzień  lub raz na dwa dni .  Dzisiaj może uda mi się dodać kilka postów ..
Temat : My hair
No więc pokaże wam jak pielęgnuje moje włosy :)


































Moim zdaniem najlepszy szampon  :
- przywraca połysk
- silnie odbudowuje
-wzmacnia po końcówki








Odżywka be spłukiwania
- Odbudowuje
- łatwość w rozczesywaniu
- nadaje kolor
  




































Odżywka do spłukiwania
-Miodowy zapach :)
- wzmacnia


Efekt :)





Kończe ... pa :*

24 komentarze:

  1. fajny post :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnier :D. Śliczneee włosy :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcie ;)

    A może obserwujemy ? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż: http://dziennikarka327.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie używałam tych kosmetyków do pielęgnacji włosów .
    Na pewno kiedyś je przetestuje ;*

    Obserwuje ;* Mój blog -> >>> KLIK <<<>>> KLIK <<<>>> KLIK <<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz włoski!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także używam odżywki, żeby się nie męczyć z rozczesywaniem włosów.
    Na razie nie będę zmieniać szamponu, ale może w przyszłości. ;)
    Pozdrawiam
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. UŻYWAŁAM TEGO SZMPONU ;) dobry efekt koncowy ;)
    Obserwuję i licze na cb ;) dosłownie chwilka a tak wiele radości mi da ;)
    sparkle-offical.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że obserwujemy!
    Ja juz, teraz Twoja kolej. Czekam :)

    Pozdrawiam,
    Ania :D

    http://bauerkowa.blogspot.com/

    Facebook: Bauerkowa Official
    Instagram: @bauerkowa
    ask.fm/BauerkowaOfficial

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. okee, obserwujemy ja już teraz ty :3

    http://uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak skończy mi się obecny szampon to mam właśnie zamiar kupic Garniera. A co do odżywek bez spłukiwania jakos nie moge sie do nich przekonać, zawsze mam wrażenie, ze włosy są bardziej obciązone.


    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    + Prowadze konkurs z nagrodami

    Obserwuje, liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem , że kiedyś stosowałam inną odżywkę bez spłukiwania i moje włosy były takie nijakie ( jak mówisz obciążone ). Ale po tej odżywce jest całkowicie inaczej :) Więc polecam . Garnier moim zdaniem jest najlepszy :) Od świeża oraz ma łady zapach :)
      Wpadne , Za obserwuje i być może wezmę udział:)

      Usuń
  12. też używam ten szampon !
    buuczi.blogspot.com - zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne włosy masz *,* tylko pozazdrościć ;D

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń