środa, 31 lipca 2013

Liebster Blog Award

Heej ; 3  ( Masz jakiś pomysł na następny post? napisz w komentarzu )

Zostałam nominowana :)  


do LIEBSTER BLOG AWARD


Co to takiego ?Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”.  Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Osoba z najlepszymi odpowiedziami  zostanie  opublikowana w poście :) *



Moje odpowiedzi :)



1. Gdzie najchętniej pojechałabyś na wakacje?

- Do Ny :)


2.Lubisz czytać książki?


- Zależy czy jest  ciekawa .


 
3.Ulubiony zespół?


- Nie umiem powiedzieć  ponieważ byłoby tego wiele .



4.Jak Ci mijają wakacje?


Dobrze ale strasznie szybko ..



5.Lubisz biżuterie?


Tylko bransoletki :)


6.Ile masz lat?


 trzynaście wios
en za sobą :)


7.Co lubisz robić w wolnym czasie?


Lubię tańczyć , fotografować , blogować :)


8.Umiesz pływać?

Tak :)

9.Od kiedy masz bloga?


Od  dwóch tygodni :) (15 lipiec)


10. Basen czy Morze?

Hmm .. Jeżeli ktoś chc
ę popływać to w morzu z falami 

będzie ciężko :)  Zależy ..



11. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości? 

Nie myślałam o tym :)





MOJE PYTANIA :) 



1. Co cię inspiruję do pisania bloga?



2. Ile razy w tygodniu dodajesz post na blogu?


3. Co oznacza twój  nagłówek?



4. Ulubiony blog?

5 . Jakich blogów nie lubisz?


6 . Ile masz lat?



7. Od kiedy prowadzisz bloga?



8 . Dlaczego założyłaś bloga?

9. Twoje imię?



10 .  HOBBY? 

11 . CIESZYSZ SIĘ Z  NOMINACJI?





3 najciekawsze blogi z poprzedniego postu :)

1.
http://vogueswing.blogspot.com/   http://www.dulcescrujientes.blogspot.com/   oba są tak samo świetne *.*.*

2.
http://tiffani426.blogspot.com/

3.
http://dziennikarka327.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

4 komentarze:

  1. fajne odpowiedzi :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej dziękuję *.* :*

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :P Piałaś u mnie, że nominowałaś mnie-dziękuję, ale nie będę o tym pisała już kiedyś napisałam i starczy :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację :D
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń